چادرملو با دو روز تمرین و با بازیکنانی جوان و ناشناخته پرسپولیس را شکست داد و اجازه نداد این تیم به آسیا برود.
به گزارش فوتبالی، با باخت ناباورانه دو بر یک به چادرملو، آخرین امیدهای پرسپولیس برای آسیایی شدن ناامید شد. این نتیجه در حالی به دست آمد که پرسپولیس ابتدا با گل محمدامین کاظمیان از چادرملو پیش افتاده بود اما شاگردان سعید اخباری ابتدا در نیمه دوم گل مساوی را زدند و سپس در آخرین دقیقه از وقتهای تلف شده وقت اضافه دوم یعنی دقیقه 4+120 با سوپرگل رضا محمودآبادی برنده این بازی شدند. به این ترتیب برنده بازی چادرملو و گلگهر به لیگ قهرمانان آسیای دو می رود و پرسپولیس برای دومین فصل متوالی جایی در آسیا نخواهد داشت.
این نتیجه عجیب در حالی به دست آمد که بدبینترین هواداران پرسپولیس هم انتظارش را نداشتند. در واقع همه چیز برای پیروزی پرسپولیس در این بازی مهیا بود. این تیم خیلی زودتر از چادرملو تمریناتش را آغاز کرده بود. دو بازیکن خارجیاش هم به ایران آمدند و در ترکیب فیکس این تیم قرار گرفتند.
اما چادرملو که فقط دو روز تمرین کرده بود، در غیاب چندین بازیکن اصلیاش به مصاف پرسپولیس آمد. بازیکنان خارجیاش به ایران نیامده بودند و بسیاری از بازیکنان این تیم برای اولین بار در ترکیب قرار گرفته بودند. امیرحسین آسیابانپور، مبین قوقچی، محمدحسین قلاح، محمدرضا خسروی، ایلیا نگهداری و ... بازیکنانی بودند که در بازیهای قبلی یا اصلا برای چادرملو بازی نکرده بودند یا دقایق کمی به میدان رفته بودند.
اما پرسپولیس فقط ملیپوشانش را در اختیار نداشت و در عوض تمام بازیکنانش سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند و اصلا کمتجربه نبودند و همین، باخت پرسپولیس را عجیبتر و سوالبرانگیزتر میکند.