به گزارش پایگاه خبری قزوین پرس: جلسه کمیته مناسبسازی محیط شهری و اماکن عمومی شهرستان آوج به ریاست فتحخانی، فرماندار آوج و با حضور بخشداران، رئیس اداره بهزیستی، شهرداران و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این نشست، آخرین وضعیت اجرای مصوبات جلسات گذشته کمیته مناسبسازی مورد بررسی قرار گرفت و اداره بهزیستی شهرستان گزارشی از روند پیگیری اقدامات انجامشده ارائه کرد. همچنین دستگاههای اجرایی و شهرداریهای شهرستان، گزارش عملکرد خود را در زمینه مناسبسازی ساختمانهای اداری، معابر و فضاهای عمومی برای استفاده افراد دارای معلولیت و کمتوانان جسمی و حرکتی تشریح کردند.
در ادامه جلسه، وضعیت دسترسپذیری معابر شهری، رفع موانع تردد و اجرای الزامات مناسبسازی در اماکن عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت همکاری دستگاههای مسئول برای اجرای کامل ضوابط مناسبسازی و تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات عمومی تأکید شد.
منبع خبر: روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین