به گزارش پایگاه خبری قزوین پرس: کارشناس آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین از پایان موفقیتآمیز فرآیند بهروزرسانی و ارتقای سامانههای کارکنان و تردد دانشگاه خبر داد.
مهندس عاطفه نادری با اشاره به ضرورت تطبیق سامانههای داخلی با آخرین دستورالعملهای وزارت بهداشت اظهار کرد: بهمنظور ارتقای کیفیت خدمات اداری و تسهیل امور کارگزینی، فرآیند بهروزرسانی و بهینهسازی این سامانهها با همکاری کارشناسان فنی شرکت آذرخش انجام شد.
وی افزود: در همین راستا، کارگاه آموزشی ویژه کارگزینهای واحدهای مختلف دانشگاه برگزار شد و قابلیتهای جدید، تغییرات فنی و نحوه بهرهبرداری از نسخههای جدید سامانهها به شرکتکنندگان آموزش داده شد.
این نشست آموزشی در روزهای ابتدایی تیرماه ۱۴۰۵ با تدریس مهندس عاطفه نادری، مدیر سامانه کارکنان، هومن خانپور، مدیر سامانه تردد و کارشناسان شرکت آذرخش برگزار شد و بر رفع چالشهای موجود و بهینهسازی تجربه کاربری سامانههای کارکنان و تردد تأکید شد.
منبع خبر: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین