به گزارش پایگاه خبری قزوینپرس : نخستین جلسه مدیریت عملکرد و ارزیابی ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین با حضور دکتر اسدی، مدیرکل این ادارهکل و سایر اعضای کمیته در محل سالن جلسات شهدای جنگلبان برگزار شد.
در این جلسه موضوعات مرتبط با نظام ارزیابی عملکرد، بررسی شاخصهای مدیریتی، نحوه پایش فعالیتهای اجرایی و ارتقای بهرهوری مجموعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
اعضای حاضر همچنین بر ضرورت تقویت فرآیندهای نظارتی، بهبود عملکرد واحدهای زیرمجموعه و افزایش هماهنگی میان بخشهای مختلف ادارهکل تأکید کردند.
هدف از برگزاری این نشست، ارتقای سطح کارآمدی سازمانی و بهبود روند اجرای مأموریتهای منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح استان عنوان شده است.
منبع خبر: روابط عمومی ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین