
رئیس قوهقضائیه:
مذاکره به هیچوجه به معنای تسلیم در برابر آمریکا نیست.
گاهی برخی افراد، سخنانی بر زبان میرانند که دشمن را خیالاتی میکند و دشمن در توهم وجود اختلاف و انشقاق در داخل کشور فرومیرود.
دشمن از اتحاد ملت ایران، کلافه شدهاند.
محسنی اژهای با تأکید بر اینکه مذاکره به معنای تسلیم نیست، هشدار داد برخی اظهارات میتواند دشمن را به وجود اختلاف داخلی امیدوار کند و بر حفظ وحدت و انسجام ملی تأکید کرد.
